02 Februari 2011

CARS ( 24JUN 2011)

 
sinopsis : belum di alih bahasa kan lagi...hehehe
Bila dapat tau je filem Cars ada sambungannya, anak aku yang kecik adalah orang pertama gembira dengan berita ini.... Tentu korang masih ingat pada tahun 2006, cars di mainkan mengenai filem animasi tentang dunia kereta. ketika itu anak aku nie baru je 2 tahun... kalau tengok dvd aku agak2 dah lebih 100 kali lah.... sampai baju raya pun cars juga.... sekarang nie pun dia dah tak sabar2.... cuba korang tengok reaksi dia nie....

disinilah permulaannya...... road show filem di one utama



tuala mandi
 tempat menambah koleksi keretanya....













percayakan....... nie baru sikit je.........

5 ulasan:

  1. whoaaa!!!gila dasyat anak2 anda..hehe

    BalasPadam
  2. comelnyeee dorang , hihihi . ade bakat nak jadi pelumba kereta bila besar nanti ni , ehehe :)

    BalasPadam
  3. seronok kan melayan anak2 waktu sekarang.
    kadang tu terasa cepat je diaorang besar.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...