25 Disember 2010

aku dah ada blog.... tapi aku tak goblog..hahahaha

hi..geng. bermula satu kehidupan baru bagi aku, dah tentu juga ianya nanti akan merubah kitaran hidup aku kelak....sebenarnya minat aku terhadap filem nie taklah best sangat... cuma mungkin dah dari kecik bapak aku selalu bawak aku tengok wayang kut ( masa tu kat panggung Lido Klang)... sampailah aku jumpa bini aku pun perkara pertama tengok wayang....(citer Toy story). Tak boleh lupa punya... Cuma kat sini aku nak beritahu rumusan filem2 yang aku dah tengok, atau aku cari atau yang sewaktu dengannya.... bagilah pandangan juga ye...

Tiada ulasan:

Catat Komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...