11 Julai 2012

Macam biasa lambat dari biasa. Bestnya bila kat kampung halaman dah ada panggung wayang. Tak payahlah nak g jauh2 dah.... GSC Setia City Mall akhirnya dibuka pada 20 Jun 2012. Walaupun aku gembira giler tapi tak ada lah sampai meninggalkan kerja2 hakiki, sempat jugaklah singgah masa tu tapi takde cerita dan meletup masa tu...

Setelah di perhatikan aku rasa tak payah komenlah kan... tempah baru mestilah teratur dan sempurna.. benda baru. Ruang yang lebih besar dan yang penting ada tempat duduk untuk menunggu....

Amacam sape dah tengok..... komen anda...

Tiada ulasan:

Catat Komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...