04 Disember 2011

puss in boots



sinopsis : Emm... untuk yang ini aku rasa tak payahlah kut.........

Cuti sekolah minggu pertama, apa sangatlah yang boleh aku buat untuk anak2 aku selain aktiviti jalan2 di Shopping Kompleks. Jadinya 27.11.2011 jam 4.00 petang lepas je habis kelas muzik, kitorang pun terus menuju ke Jusco Bukit Raja, Klang. Tiket aku dah booking awal2 takut kehabisan.

Cerita pun dah start. Gandingan hero dan heroin dalam filem ni iaitu Antonio Banderas dan Salma Hayek memang dah biasa kita lihat tapi dalam versi kartun aku rasa ini first time. Nak komen banyak2 pun tak boleh, dah nama pun cerita kartun memang banyaklah yang tak logiknya nak-nak cerita nie di adaptasi dari cerita Jack and The Beanstalk. Dari awal hingga akhir kira layanlah cite nie. Anak-anak aku pun enjoy je tengok.........Cuma aku berfikir dari sudut positif agar anak-anak aku dapat mempelajari dan memberi respon baik ke dalam diri mereka. 

Dan terdetik jika benar Puss in Boots ini ada dalam filem Shrek di filem manakah mereka mula berjumpa...........

markah :7/10 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...