23 November 2011

poster filem Hollywood macam sama je...

sedang aku berjalan-jalan di blog2 orang terbaca kisah ini menjadikan artikel ini sebagai idea dan projek pada blog aku. Terima kasih pada web fitrihadi.com. Selama ini aku tak perasan pun yang sebenarnya kebanyakan poster2 filem di Hollywood atau di mana sahaja negara pun ianya tidak banyak berubah. Tiada idea kah atau ianya lebih mudah.... lihat saja pada gambar2 ini....
gambar muka dan gambar kecil.
pandang bertentangan



gambar mata yang besar...
perempuan baju merah..

perempuan kangkang..

Macamana banyakkan.... tapi tak pastilah samada ianya memang sengaja atau secara kebetulan.... Nampaknya dari apa yang aku lihat Poster2 filem Malaysia juga tidak terlepas... Nanti aku akan bentangkan.....Terima kasih pada SUMBER yang memberikan aku ilham....


pasal itu jugalah satu poster dari filem rempit tidak diluluskan... dan ditukar kepada ini...



Apapun... ianya tidak menjadi satu kesalahan pun kan........ sekadar renungan yang mana bagi aku, rujukan dari bahan lain boleh menjadikan kita lebih kreatif ataupun kita malas nak buat rujukan............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...